برگزاری یازدهمین همایش آموزشی افزایش سطح سواد سلامت سالمندان تامین‌اجتماعی در ماهشهر

یازدهمین همایش آموزشی افزایش سطح سواد سلامت سالمندان تامین‌اجتماعی خوزستان به میزبانی بیمارستان امام موسی کاظم(ع) شهرستان ماهشهر برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، در این همایش که به همت و همکاری مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خوزستان و کانون بازنشستگان تامین‌اجتماعی استان امروز در سالن اجتماعات بیمارستان امام موسی کاظم(ع) شهرستان ماهشهر برگزار شد محمد آرزومند؛ پزشک طب سالمندان، نعمت اله کیانی‌راد؛ سرپرست بیمارستان امام موسی کاظم (ع) ماهشهر ، ملگ آسا؛ مسئول کمیته بهداشت و درمان کانون بازنشستگان استان و تعدادی از سالمندان و بازنشستگان تامین‌اجتماعی این شهرستان حضور داشتند.

هدف از برگزاری این جلسات، اجرای برنامه‌ای مدون برای ارتقاء سطح سواد سلامت و افزایش دانش و آگاهی سالمندان است که در هر دوره نکاتی کاربردی به منظور پرورش فرهنگ خودمراقبتی و آشنایی با مشکلات احتمالی پیش رو، این امکان که دوره سالمندی خوب و با کیفیت داشته باشند را افزایش می‌دهد.

در حاشیه این همایش تست‌های غربالگری (قند خون و فشارخون) شرکت کنندگان نیز انجام شد.

پیش از این همایش ارتقاء سطح سواد سلامت سالمندان در شهرهای اهواز ،آبادان، خرمشهر، بهبهان، ماهشهر، شوشتر، مسجدسلیمان ، دزفول و رامهرمز برگزار شد.

کد خبر: 62514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =