ثبت بیش از ۱۶۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد از ایجاد و ثبت ۱۶۲۶ فرصت شغلی در سامانه رصد استان از ابتدای سال آماری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، حمیدرضا واعظی زاده در جلسه شورای اشتغال با اشاره به اینکه تعهد اشتغال در سال جاری تعداد ۱۰ هزار و ۱۸۰ فرصت شغلی است افزود: با توجه‌ به‌ تحقق اشتغال ۱۲ هزار و ۵۰۲ فرصت شغلی در سال گذشته رسیدن به این مهم در سال جاری دور از انتظار نیست و با تلاش مجموعه دستگاه‌های مرتبط با اشتغال این موضوع محقق خواهدشد.

وی با بیان اینکه فرصت‌های شغلی ثبت شده در سامانه رصد برای مردان ۵۷ درصد و برای زنان ۴۳ درصد است گفت: شغل‌های ایجاد شده در حوزه خدمات ۵۴ درصد، صنعت و معدن ۶ و کشاورزی ۴۰ درصد بوده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از تلاش برای به کارگیری و اشتغال فارغ‌التحصیلان مقاطع دکترا و کارشناسی خبر داد و گفت: ضروری است دستگاه‌های اجرایی در این زمینه تمهیدات لازم را داشته باشند و از فارغ التحصیلان استفاده کنند.

معاون اقتصادی استاندار هم در این نشست با تاکید بر لزوم ثبت آمار اشتغال دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد گفت: شاخص ارزیابی ایجاد اشتغال استان‌ها در کارگروه دولت و بخش خصوصی، سامانه رصد است.

احسان عسگری از جهش و تغییرات مثبت در زمینه آمار اشتغال برای سال آینده در استان خبر داد و افزود: بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در ایجاد اشتغال عملکرد خوبی دارند.

کد خبر: 62587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =