اشتغالزایی برای بیش از یک هزار معلول در استان سمنان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان از اشتغالزایی برای بیش از یک هزار معلول استان طی یک سال اخیر خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، محمود منطقی با بیان اینکه طی یک سال گذشته یک‌هزار و ۵۸ شغل برای معلولین متقاضی در استان ایجاد شده است گفت: تعداد مشاغل دستگاه‌های دولتی محدود است و جوابگوی متقاضیان نیست لذا سازمان بهزیستی در همین راستا کوشیده با استفاده از توان بخش خصوصی زمینه اشتغالزایی را برای متقاضیان معلول در استان فراهم کند.

وی از ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان فاقد شغل از طریق اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به عنوان یکی از اهداف و اولویت‌های این سازمان حمایتی نام برد و بیان کرد: در همین راستا طی سال گذشته و امسال اعتبارات خوبی در استان جذب شده است.

منطقی با اشاره به شناخت مدیران بهزیستی از مشکلات جامعه هدف ادامه داد: طی یک سال اخیر تنها در قالب میز خدمت، معاونین این اداره کل با هفت هزار و ۵۹۲ مددجو دیدار و به بررسی مطالبات و مشکلات آنها پرداختند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان از ارائه مشاوره‌های مختلف به مددجویان استان خبر داد و گفت: در همین راستا تنها از طریق ۱۴۸۰ به بیش از ۱۹ هزار نفر خدمات مشاوره ای رایگان داده شده است. علاوه بر این طی یک سال گذشته از طریق اورژانس اجتماعی و خط ۱۲۳ نیز به یک هزار و ۸۰۹ نفر خدمات ارائه شده است.

کد خبر: 62632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =