درمان ویترین خدمات تأمین اجتماعی است

احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی، خدمات درمانی را پیشانی و ویترین خدمات این سازمان توصیف کرد و گفت: دریافت خدمات درمانی مناسب حق بیمه‌شدگان است و سازمان در دوره جدید مدیریتی، توسعه این خدمات و صیانت مالی از بیمه‌شدگان برای کاهش پرداخت از جیب اقشار تحت پوشش در بخش درمان را در زمره راهبردها و اهداف کلان خود تعریف کرده و با جدیت پیگیری می‌کند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، اسفندیاری در بازدید از چگونگی ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان در مناطق مختلف کشور، از مراکز بیمه‌ای و درمانی و پروژه‌های عمرانی تأمین‌اجتماعی در استان فارس بازدید کرد.

او در جریان بازدید از پلی‌کلینیک تخصصی حافظ و پروژه بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی ملاصدرا، دریافت خدمات درمانی مناسب را حق بیمه‌شدگان دانست و بر اهمیت ارائه خدمات درمانی با کیفیت به جامعه ذی‌نفعان و نیز صیانت مالی از بیمه‌شدگان در بخش درمان تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی مطلوب در حوزه درمان گفت: امیدواریم پروژه بیمارستان ۳۲۰ تخت‌خوابی ملاصدرا که توسط سازمان تأمین‌اجتماعی در استان فارس در حال ساخت است، بتواند بخش عمده نیازهای بیماران تأمین‌اجتماعی استان را تأمین کند و نیازی به ارجاع بیماران بیمه‌شده به سایر مراکز درمانی نباشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی تأکید کرد: در این بازدید مشکلات این پروژه مورد بررسی قرار گرفت و امیدوارم در آینده نزدیک با همت مسئولان استان و هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول، شاهد آغاز به کار این پروژه عظیم بیمارستانی باشیم.

او همچنین در دیدار با نماینده شرکت خانه‌سازی در این پروژه و با تقدیر از تلاش‌های صورت‌گرفته، بر اهمیت پیشبرد پروژه بیمارستان ۳۲۰ تخت‌خوابی ملاصدرا تأکید کرد و نقش این پروژه را در ارتقای شرایط خدمت‌رسانی به خانواده بزرگ تأمین‌اجتماعی در استان فارس پراهمیت خواند.

اسفندیاری با همراهی مدیر درمان و مدیرکل تأمین‌اجتماعی فارس، در بازدید از بخش‌های مختلف پلی‌کلینیک تخصصی حافظ و گفت‌وگو با کادر درمان، کارکنان و مراجعه‌کنندگان به این مرکز درمانی، در جریان چگونگی ارائه خدمات به بیماران در این مرکز قرار گرفت و در زمینه پیگیری جدی ارتقای خدمات این پلی‌کلینیک قول مساعد داد.

او در ادامه از نحوه خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان در شعبه ۴ شیراز بازدید و در دیدار وگفت‌وگو با تعدادی از مراجعان و کارکنان این شعبه، خدمات متنوع بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی را مقوّم امید به آینده و موجب ارتقای امنیت اجتماعی و سرمایه اجتماعی توصیف کرد.

شعبه ۴ شیراز با داشتن ۱۰۲ هزار بیمه‌شده اصلی و ۱۰۳ هزار بیمه‌شده تبعی با وجود انتزاع دو شعبه ۶ شیراز و صدرا از این شعبه، همچنان به‌عنوان چهارمین شعبه بزرگ استان شناخته شده و مشغول خدمت‌رسانی به مخاطبان است.

معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه این سفر با حضور در منطقه ویژه اقتصادی شیراز از یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده خودروهای سنگین تجاری بازدید و با مدیران این کارخانه دیدار و گفت‌وگو کرد. این شرکت تولیدی از بزرگ‌ترین صنایع استان است که تعداد زیادی از بیمه‌شدگان در این کارخانه مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر: 62657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =