افزایش ۸ درصدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی کرمان

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان از افزایش ۸ درصدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمان، محمود شیخ شعاعی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان با حضور در محل دفتر محمدرضا وحیدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مسائل و مشکلات مرتبط با کسب امتیاز در جشنواره شهید رجایی را با وی به تبادل نظر گذاشت.

در این گفتگو مدیر کل تامین‌اجتماعی از افزایش ۸ درصدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال گذشته خبر داد و افزود: تعداد بازنشستگان استان به همراه افراد تبعی امروزه به بیش از ۲۳۰ هزار نفر رسیده است. این در حالی است که تعداد بیمه شدگان استان یک میلیون و ۶۴۰ هزار نفر است

شیخ شعاعی رسالت این سازمان در ارائه خدمات به جامعه هدف خود را بسیار سنگین عنوان و بیان کرد: با اجرای طرح دولت الکترونیک و ارائه خدمات غیرحضوری در این سازمان در ابتدا با طرح ۳۰۷۰ توانستیم بار سنگینی از حضور و مراجعه به شعب این سازمان را کاهش دهیم.

وی عدالت، شفافیت، رضایت‌مندی، سرعت و کیفیت در ارائه خدمات را یکی از اهداف طرح تامین‌اجتماعی الکترونیک نام برد و گفت: امروزه با اجرایی شدن ۵۷ خدمت غیرحضوری در بستر اینترنت دیگر نیاز به حضور مراجعان به شعبات و نمایندگی‌های این سازمان نخواهد بود و جامعه هدف به راحتی با استفاده از سامانه خدمات غیر حضوری به آدرس es.tamin.ir و یا با نصب اپلیکیشن تامین‌اجتماعی من از این خدمات بهره‌مند شوند.

در این نشست، شیخ شعاعی اشاره‌ای به اتصال این سازمان به سایر بانک‌ها، سازمان مالیاتی و سایر ادارات مرتبط در طرح تامین‌اجتماعی الکترونیک داشت و افزود :با اجرایی شدن این اقدامات در آینده شاهد آن خواهیم بود که دیگر هیچ نیازی به حضور به جهت اخذ خدمت از این سازمان نخواهد بود.

در پایان، مدیرکل تامین اجتماعی، جشنواره شهید رجایی را نوعی انگیزه به جهت اصلاح امور و بالا بردن سطح خدمت‌رسانی و رضایت‌مندی در بین جامعه هدف سازمان‌ها دانست و تاکید داشت: با همراهی و هم‌فکری با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به دنبال حل مسائل مرتبط با این سازمان و رضایت‌مندی مخاطبان خود هستیم .

در پایان این دیدار، وحیدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان اقدامات انجام شده در طرح الکترونیک در سازمان تامین‌اجتماعی طی این سال ها را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: کوتاه کردن مسیر خدمت‌رسانی و اصلاح فرایندهای کاری از اهداف اصلی دولت است که با اقدامات این سازمان می‌توان گفت در مسیر خوبی قرار گرفته‌اید.

کد خبر: 62723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =