تلاش سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان برای حفظ اشتغال کارگران نساجی بروجرد

پیرو مشکلات پرسنلی ایجاد شده در کارخانجات نساجی بروجرد، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان جهت حفظ اشتغال کارگران، با آنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، پیرو مشکلات پرسنلی ایجاد شده در کارخانجات نساجی بروجرد و عدم تمدید قرارداد و اخراج تعدادی از کارگران این شرکت، فرهاد ناصری‌نیا، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان به همراه معاونین حوزه‌های روابط کار، رفاه و بازرسی کار و مدیریت تعاون کار و رفاه اجتماعی بروجرد با تعدادی از کارگران شرکت نساجی دیدار و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفتند.

در این جلسه کارگران تعدیل شده ضمن بیان دغدغه‌های خود و تشریح دلایل اعتراضات‌شان به وضعیت موجود کارخانجات، در یک فضای صمیمی و بدون واسطه با مدیریت ارشد کار استان دیدار و تبادل نظر کردند.

در این دیدار سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان ضمن ابراز نگرانی مدیریت ارشد استان از وضعیت این کارگران، تلاش همه جانبه کارگران و کارفرما را جهت ایجاد وفاق فی مابین طرفین را خواستار شد.

ناصری‌نیا همچنین به معاونت های ذیربط تاکید کردند از همه ظرفیت‌های قانونی موجود جهت حفظ اشتغال استان استفاده و بهره‌گیری کنند.

کد خبر: 62740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =