امید به توسعه محصولات پایین‌دستی مس باهنر کرمان

معاون امور تعاون در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر یک روزه خود به همراه معاون امور اقتصادی استانداری و مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از مس شهید باهنر بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از شستا، مهدی مسکنی، معاون امور تعاون در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشستی با مدیران مس باهنر گفت: زحمات مدیران و بیش از هزار کارگر این شرکت باعث شده، بخش قابل‌توجهی از صنایع پایین‌دستی مس که در رونق اقتصادی کشور نقش بسزایی دارند؛ تأمین و به چرخه صنعت کشور عرضه شوند.

وی افزود: با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که پیش‌بینی‌شده، امیدواریم در تولید محصولات پایین‌دست مس، توسعه خوبی را شاهد باشیم.

حسن‌زاده، معاون اقتصادی استاندار کرمان نیز گفت: در کنار فعالیت اصلی و قابل‌تقدیر این شرکت که تولید محصولات مسی و برنجی با تنوع بسیار زیاد است؛ باید از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تکمیل زنجیره تولید در این شرکت نیز قدردانی کرد.

وی ضمن ابراز امیدواری برای نتیجه‌بخش بودن اقدامات در این زمینه، بر آمادگی استان برای کمک به تکمیل زنجیره تولید در محصولات پایه مس تأکید کرد.

مجتبی مصباح، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست گفت؛ شستا در استان کرمان چند شرکت بزرگ تولیدی دارد که می‌توان رونق و پویایی جامعه کار و صنعت را در آنها مشاهده کرد.

در جریان این بازدید ضیائی، مدیرعامل مس باهنر گزارشی از اهم فعالیت‌های انجام شده ارائه و برنامه‌های آتی شرکت را در خصوص تکمیل زنجیره تولید، تشریح کرد.

کد خبر: 62746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =