پرداخت ماهانه ۲۵ میلیارد تومان به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی شهرستان خمام

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان گیلان در بازدید از شعبه خمام و خشکبیجار از پرداخت ماهانه ۲۵ میلیارد تومان تعهدات تامین‌اجتماعی استان به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران شهرستان خمام خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی در بازدید از شعبه خمام و خشکبیجار که با هدف نظارت و پایش عملکردی واحدهای تابعه انجام پذیرفت گفت: نزدیکی خمام به مرکز استان و قرارداشتن در مسیر کریدور منطقه آزاد و گمرک بندرانزلی و بندرآستارا، باعث شده این شهرستان دارای ظرفیت بالا برای عرصه‌های اقتصادی تجاری باشد. همچنین حدود دو هزار کارگاه تولیدی، صنعتی، خدماتی و صنفی در حوزه عمل این شعبه قرار دارند و افزون بر نیمی از این تعداد دارای بیمه شده و لیست حق بیمه ماهانه هستند .

وی با بیان اینکه بیش از ۸۴۰۰ بیمه شده اصلی و ۳۶۰۰ مستمری‌بگیر به اتفاق افراد تبعی خود جامعه ۲۴ هزار نفری افراد تحت پوشش تامین‌اجتماعی در این شهرستان را تشکیل می‌دهند بیان کرد: این شعبه در هر ماه حدود ۲۵ میلیارد تومان تعهدات به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران خود پرداخت می‌کند که افزون بر ۲۳ میلیارد آن مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان و بیش از یک میلیارد تومان نیز مقرری بیمه بیکاری است .

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان گیلان با اشاره به اینکه کارفرمایان حوزه عمل خمام و خشکبیجار تا پایان اسفندماه ۱۴۰۱ بیش از ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به سازمان بدهکاری داشته‌اند با اشاره به فرصت دو هفته‌ای باقیمانده از طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای ، بر گسترش موج جدید اطلاع‌رسانی برای بهره‌مندی تعداد بیشتری از مخاطبان تاکید کرد.

کد خبر: 62759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =