اشتغالزایی ۱۱ هزار نفری بیمارستان تامین‌اجتماعی چابهار

مدیر درمان تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: برآورد اولیه ساخت بیمارستان تامین‌اجتماعی چابهار سه هزار میلیارد تومان است که با راه‌اندازی این بیمارستان برای ۱۱ هزار نفر شغل ایجاد می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، مجید یوسفی مقدم با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات توسعه‌ای در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی، اخذ مجوز بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در شهرستان چابهار است گفت: با راه اندازی این بیمارستان، زمینه اشتغال حدود یک‌هزار نفر مستقیم و ۱۰ هزار نفر به صورت غیرمستقیم فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: بیمارستان تامین‌اجتماعی چابهار در مساحتی حدود ۳۰ هزار متر مربع در نظر گرفته شده و تجهیزات این بیمارستان در تمامی بخش‌های درمانی تشخیصی بوده و اقدام به ارائه خدمات خواهد کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان ارائه خدمات درمانی رایگان به بیمه‌شدگان را رسالت اصلی تامین‌اجتماعی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر در تامین‌اجتماعی ۸۳۰ هزار نفر بیمه‌شده وجود دارد که این آمار رو به افزایش است؛ که این تعداد بیمه شده خدمات درمانی را از طریق دو بیمارستان زاهدان با ظرفیت ۲۵۶ تخت و ۱۸۱ تخت فعال و بیمارستان زابل با ظرفیت ۳۲ تخت در زمینه بستری، سرپایی و تخصصی دریافت می‌کنند.

وی افزود: در شهرستان زاهدان دو درمانگاه، خاش، ایرانشهر، سراوان و چابهار هر کدام یک درمانگاه اقدام به ارائه خدماتی همچون پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، پرستاری، آزمایشگاه و دارویی به صورت رایگان می‌کنند.

یوسفی مقدم با اشاره به تغییر شیفت کاری بیمارستان زابل از دو شیفت به صورت شبانه‌روزی، بیان کرد: در زمینه خدمات درمانی حدود ۷۰ پزشک اعم از متخصص، فوق تخصص، عمومی و دندانپزشک به مجموعه اضافه شدند، همچنین با برگزاری هشت آزمون استخدامی موفق به جذب نیروی مورد نیاز در تمامی رشته‌ها شدیم که در مجموع بیش از ۱۵۰ پزشک و کادر درمانی به کار گرفته شدند.

کد خبر: 62768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =