آخرین خبرها از حال و روز کارخانه ارج

معاون مالی و توسعه انسانی هلدینگ صنایع عمومی تأمین به ارائه توضیحاتی درباره  آخرین وضعیت کارخانه ارج که در سال‌های گذشته برای دوره‌ای تعطیل شده بود، پرداخت.

حامد شاهپوری، معاون مالی و توسعه انسانی هلدینگ صنایع عمومی تأمین در گفت‌وگویی با آتیه‌آنلاین، با اشاره به اینکه حدود ۱۶ درصد سهام شرکت ارج طی سالیان گذشته به سازمان تأمین‌اجتماعی واگذار شده بود، گفت: به واسطه شرایط پیش آمده این مجموعه به مدت پنج سال بر اثر برخی مشکلات تعطیل شد. اما در حال حاضر توانسته بار دیگر به چرخه تولید بازگردد.

وی گفت: در سال گذشته میزان سرمایه در گردش این کارخانه از ۱۲ میلیارد تومان به ۲۱۲ میلیارد تومان رسیده و این شرکت محصولات تولید شده خود مانند کولرهای آبی، گازی و ماشین لباسشویی را وارد بازار می‌کند.

شاهپوری با بیان اینکه اکنون شرکت ارج با حدود ۵۰ درصد ظرفیت در حال فعالیت است، ادامه داد: این مجموعه اکنون حدود ۲۰۰ نفر پرسنل دارد و در سال گذشته پس از چندین سال وقفه و تعطیلی توانسته سودی ۲ میلیارد تومانی به دست بیاورد. این در حالی‌است که «ارج» در سال ۱۳۹۵ حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی داشت اما از بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ به چرخه تولید بازگشته است.

معاون مالی و توسعه انسانی هلدینگ صنایع عمومی تأمین همچنین با اشاره به اینکه شرکت «ارج» تسهیلات ۱۴۶ میلیارد تومانی از بانک دریافت کرده است، گفت: با دریافت این تسهیلات بار دیگر روند تولید در این کارخانه جان گرفته و به این ترتیب طی دو سال گذشته حدود ۱۰ هزار دستگاه انواع لوازم خانگی شامل ۵ هزار کولرگازی، ۳ هزار کولر آبی و ۲ هزار و ۱۹۲ دستگاه ماشین ‌لباسشویی در آن تولید شده و در این بازه زمانی حدود ۱۰۱ میلیارد تومان از تسهیلات گرفته شده، تسویه شده است.

کد خبر: 62917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =