کلنگ‌زنی مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) در رشت

در آیینی، کلنگ مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت به زمین زده شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان، عصر روز پنجشنبه ۱۹مرداد با حضور صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدی اسلامی، معاون درمان سازمان تامین‌اجتماعی و جمعی از مقامات کشوری و محلی ، کلنگ عملیات اجرایی مجتمع درمانگاهی تخصصی و وفوق‌تخصصی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت به زمین زده شد.

حسین ابراهیمی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه ساخت مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی گام اول برای ارتقای بیمارستان حضرت رسول (ص) رشت از ۲۰۰ تخت به ۳۰۰ تختخواب است بیان کرد: زیربنای این مجتمع پنج هزار متر مربع است و برای ساخت فضای فیزیکی این مجتمع تخصصی و فوق تخصصی اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان گیلان افزود: این مجتمع درمانگاهی شامل تمام رشته‌های تخصصی و فوق‌تخصصی پزشکی، کلینیک سالمندی، کلینک دیابت، دندانپزشکی، واحدهای پاراکلینیکی، آزمایشگاهی و... خواهد بود که امیدواریم هرچه زودتر با ساخت و راه‌اندازی این پروژه، مردم استان از خدمات آن بهره مند شوند.

در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی، مرتضوی به اتفاق هیات همراه از بیماران بستری در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) عیادت و دلجویی کرد.

کد خبر: 62924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =