طلا و سکه ارزان شد

قیمت طلا و سکه در بازار امروز با روندی نزولی مواجه شد.

محمد محمدولی، رئیس اسبق اتحادیه طلافروشان در گفتگو با آتیه‌آنلاین، درباره قیمت طلا گفت: با توجه به اینکه همواره مسائل سیاسی در قیمت طلا تاثیرگذار است امروز نیز بر اساس رخدادهای سیاسی حدود دو تا سه درصد تغییر در قیمت طلا را شاهد بودیم.

وی در پاسخ به تاثیر نوسانات قیمت طلا بر وضعیت بازار توضیح داد: این روزها نیز مانند همیشه داد و ستدها در بازار طلا و جواهر انجام می‌شود هرچند که اگر بخواهیم قیاس کنیم نسبت به محرم و صفر سال قبل شاید حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش معاملات را داشته باشیم.

قیمت روز سکه و طلا

این فعال صنفی با تاکید بر تاثیر اتفاقات سیاسی بر قیمت انس طلای جهانی افزود: امروز قیمت هر انس طلای جهانی به ۱۹۱۴ دلار رسیده و هر گرم طلای ۱۸عیار ۲ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

بنا بر اعلام وی قیمت سکه نیز به شرح ذیل است:

سکه بهارآزادی

۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

سکه امامی

۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

نیم سکه

۱۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان

ربع سکه

۱۰ میلیون و ۵۰ هزار تومان

سکه گرمی

۶ میلیون تومان

خرید اقساطی طلا را توصیه نمی‌کنیم

محمدولی همچنین در عین حال از مواردی مانند شرایط اقتصادی، موضوعات سیاسی و نوسانات قیمتی به عنوان برخی مواردی یاد کرد که بر روی شرایط و رونق بازار طلا و سکه تاثیرگذار است.

رئیس اسبق اتحادیه طلافروشان گفت: با توجه به نوسانات قیمت طلا و مشکلاتی که ممکن است برای خریدار یا فروشنده ایجاد شود همواره توصیه ما این است که از خرید و فروش اقساطی طلا خودداری شود.

کد خبر: 62936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =