تقدیر مدیر درمان تامین‌اجتماعی کاشان از همکاران تلاشگر بیمارستان شبیه‌خوانی

به دنبال پروژه بهسازی و استانداردسازی تاسیسات الکتریکی بیمارستان شبیه‌خوانی کاشان، مدیر درمان تامین‌اجتماعی این شهرستان از همکاران تلاشگر بیمارستان تقدیر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی کاشان، به دنبال انجام پروژه بهسازی، نوسازی و تعویض تابلوهای اصلی برق بیمارستان شبیه‌خوانی جهت استانداردسازی تاسیسات الکتریکی و ارتقا کیفیت خدمات و ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیمه‌شدگان ، امیررضا آذرنوش،مدیر درمان تامین‌اجتماعی کاشان، از زحمات شبانه‌روزی تعدادی از پرسنل ساعی و پرتلاش این بیمارستان که در مدت سه روز تعطیلی بیمارستان حضور فعال داشته و در پیشبرد سریع امور نقش به سزایی داشتند تقدیر و تشکر کرد.

در این جلسه که مدیر بیمارستان و برخی از روسای ادارات ستادی حضور داشتند، آذرنوش ضمن تقدیر و سپاسگزاری از زحمات نیروهای فعال بیمارستان گفت: توفیق خدمت به بیمه‌شدگان، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پرودگار متعال را درپی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند. قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

کد خبر: 62938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =