تولد بیش از ۲۳ هزار نوزاد در بیمارستان تامین‌اجتماعی امام رضا (ع) قم

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان قم با اشاره به مراجعه بیش از ۵ میلیون بیمار به بیمارستان امام رضا (ع) قم، از تولد بیش از ۲۳ هزار نوزاد در این بیمارستان در سال ۱۳۹۲ تا بهار ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی قم، مهدی محصل بیان کرد: بیمارستان ۱۲۳ تختخوابی امام رضا علیه‌السلام تنها بیمارستان ملکی تامین‌اجتماعی استان قم است که از خردادماه ۱۳۹۲ خدمت به بیماران به ویژه بیماران تحت پوشش تامین‌اجتماعی را آغاز کرده است.

وی به موقعیت مکانی بیمارستان امام رضا جهت خدمات‌دهی اشاره کرد و گفت : بیمارستان امام رضا علیه السلام به دلیل موقعیت مکانی پذیرای بیماران از دو مسیر از جمله کیلومتر ۴ جاده اراک –قم و کوچه ۴۹ بلوار الغدیر برای دریافت خدمات است که امیدواریم با همکاری مسئولین مربوطه استانی مسیر دسترسی برای مردم و بیماران تسهیل شود.

وی در ادامه گفت: از زمان افتتاح بیمارستان تامین‌اجتماعی قم در سال ۱۳۹۲ تا بهار ۱۴۰۲ بیش از ۵ میلیون و ۵۰۹ هزار بیمار برای دریافت خدمت به این بیمارستان مراجعه کرده‌اند که تاکنون بیش از ۱۰۳ هزار بیمار در این بیمارستان بستری و بیش از ۶۲ هزار بیمار جراحی شده‌اند.

محصل در ادامه بیان کرد: بیمارستان تامین‌اجتماعی قم به عنوان یکی از بیمارستان‌هایی که از نظر استانداردهای اعتبار بخشی وزارت بهداشت موفق به کسب درجه یک شده است ، میزبان تولد ۲۳ هزار و ۲۸ نوزاد بوده است که به کمک بخش‌های مختلف نقش موثری در مراقبت از نوزادان متولد شده در استان قم داشته است و در حال حاضر در حال توسعه بخش خدمات مراقبت های مادر و نوزاد هستیم.

مدیر درمان استان قم افزود: بیمارستان تامین‌اجتماعی قم به دلیل قرار گرفتن در مسیر جاده ای و شاهراه ارتباطی ۱۷ استان، خدمات قابل توجهی را به بیماران و تصادفات جاده ای ارائه می‌کند که همین امر حضور متخصصان و جراحان مغز و اعصاب، قلب، ارتوپدی و سایر تخصص ها را ضرروری می‌کند که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ پزشک در رشته‌های مختلف عمومی، داخلی، اطفال، زنان، جراحی عمومی، مغز و اعصاب و قلب با مجموعه بیمارستان امام رضا علیه السلام همکاری می‌کنند.

محصل تاکید کرد: یکی از برنامه‌های مهم مدیریت درمان استان قم در امتداد خدمت، توسعه امکانات، فضای فیزیکی و تخت‌های بیمارستان برای افزایش خدمت به شهروندان و بیماران در استان قم است.

کد خبر: 62976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =