صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی بیش از هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: این صندوق یک هزار و ۸۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل تبصره ۱۸ و اشتغال روستایی تاکنون پرداخت کرده که از این طریق برای ۵۳۵ نفر اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، امین خوش‌قامت با بیان این مطلب گفت: این تسهیلات اشتغالزایی بابت ۴۳۷ فقره پرونده از ابتدای سال جاری تاکنون در خراسان رضوی پرداخت شده است که در بخش خدمات،۳۰ درصد اعتبار تخصیصی معادل ۳۲۶ میلیارد ریال برای ۹۱ فقره پرونده پرداخت شده است.

وی ادامه داد: تسهیلات پرداختی در بخش صنعت،۳۰ درصد اعتبار تخصیصی معادل ۳۳۰ میلیارد ریال برای ۱۷۰ فقره پرونده بوده است.در بخش کشاورزی، ۳۸ درصد اعتبار تخصیصی معادل ۴۱۱ میلیارد ریال برای ۱۰۸ فقره پرونده پرداخت شده است.تسهیلات پرداختی در بخش وام ضروری، ۲ درصد اعتبار تخصیصی معادل ۲۱ میلیارد ریال برای ۶۸ فقره پرونده بوده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی ادامه داد: امسال ۷۰ درصد اعتبارات تخصیصی معادل ۷۶۵ میلیارد ریال به متقاضیان مرد برای ۲۶۲ فقره پرونده و ۳۰ درصد اعتبارات تخصیصی معادل ۳۲۴ میلیارد ریال به متقاضیان زن برای ۱۷۵ فقره پرونده پرداخت شده است.

خوش‌قامت درباره عملکرد این صندوق در پرداخت تسهیلات اشتغال بند الف تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۰ گفت: از اسفند سال ۱۴۰۰ تاکنون مبلغ ۲ هزار و ۳۴۳ میلیارد ریال معادل ۱۰۰ درصد اعتبار ابلاغی تسهیلات اشتغال بابت ۷۰۶ طرح پرداخت شده که از این طریق برای هزار و ۴۸۲ نفر اشتغال ایجاد شده است.

کد خبر: 63031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =