تجلیل از آزادگان تامین‌اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد

هم زمان با ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، از آزادگان سازمان تامین‌اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل به عمل آمد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم آزادگان را قهرمانان مقاومت و پایداری توصیف کرد و گفت: صبر و مقاومت آزادگان در دوران اسارت، یک نبرد واقعی و جهاد تمام عیار بود و آزادگان ما این دوران را با عزت و افتخار به پایان رساندند و پیروزمندانه به میهن بازگشتند.

رسول چراغ سحر افزود: آزادگان سرافراز با شجاعت و مقاومت بی مانند خود، چهره جنایتکار دشمن و عزت و سربلندی ایرانیان را به جهانیان نشان دادند و سال ها در برابر سختی‌ها و شکنجه‌های دشمن مقاومت کردند و صحنه‌هایی باشکوه از فداکاری و عزت مردم این دیار را رقم زدند.

وی گفت: باید این رشادت‌ها و فداکاری‌ها به نسل جوان و نسل‌های اینده منتقل شود و این هم رسالت خود آزادگان عزیز و هم وظیفه ما در دوره کنونی است.

در این مراسم، همکاران آزاده به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و هم چنین دوران اسارت در اردوگاه های دشمن پرداختند و ایمان و اعتقاد راسخ رزمندگان را عامل سربلندی آزادگان و ناامیدی دشمن در رسیدن به اهداف خود بیان کردند.

کد خبر: 63107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =