خدمات‌دهی موکب شهید عراقی‌زاده بسیج جامعه پزشکی هرمزگان در ایام اربعین

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان از خدمات‌دهی موکب بسیج جامعه پزشکی هرمزگان در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان، نشست هماهنگی برپایی موکب درمانی انصارالمهدی بسیج جامعه پزشکی هرمزگان با حضور غلامعباس مومنی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان، میرزاده، معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان و رنجبر، مسئول بسیج جامعه پزشکی هرمزگان برگزار شد.

مومنی در این نشست بیان کرد: خدمت به زائران حسینی به ویژه در ایام اربعین یکی از بهترین توفیقاتی است که در دنیا نصیب افراد خاص می شود، الحمدلله که ما نیز به عنوان بخش کوچکی از کادر درمان توانستیم بخشی از کار را دست بگیریم.

وی افزود: به پا کردن علم عزاداری در موکب‌های حسینی از جمله اقداماتی است که مدیریت درمان استان هرمزگان در دستور کار خود قرار داده است و خدمات درمانی خود را در موکب تحت عنوان انصارالمهدی (عج) انجام می‌دهد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان ادامه داد: در تامین نیازهای اولیه این موکب، مدیریت درمان استان هرمزگان تعهداتی دارد که این تعهدات شامل تامین نیروی انسانی، تامین داروی مورد نیاز موکب و تامین تجهیزات پذیرش مراجعان است.

وی در پایان گفت: هزینه‌های لازم برای ارائه خدمات از بین همکاران جمع‌آوری شده است و از هزینه‌های سازمان تامین اجتماعی نیست، امیدواریم که این خدمات در دستگاه اباعبدالله الحسین علیه السلام مورد قبول واقع شود.

کد خبر: 63141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =