پرداخت بیش از یک میلیارد و ۷۵۵میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در فراشبند

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فراشبند در دومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان گفت: بیش از یک میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی امسال در فراشبند پرداخت شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان فراشبند، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فراشبند در دومین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان به بیان آمار عملکرد سامانه رصد، تشریح طرح مشاغل خانگی، آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ... پرداخت و خواستار همکاری و مساعدت بیش از پیش ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در تحقق برنامه‌های عملکردی مد نظر کارگروه اشتغال شهرستان شد.

اسماء روئین‌تن، با اشاره به تخصیص بیش از یک میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان اعتبار مشاغل خانگی به شهرستان اعلام کرد: تسهیلات مذکور با اولویت طرح‌های پشتیبان و مطابق با شیوه‌نامه استانی و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به متقاضیان پرداخت خواهد شد و امیدواریم با جذب حداکثری در آذرماه، مرحله دوم تسهیلات نیز جذب شود.

فرماندار فراشبند نیز ضمن اشاره به اهمیت برگزاری مستمر جلسات کارگروه اشتغال بیان کرد: ایجاد اشتغال و کارآفرینی باید در سر لیست عملکردی ادارات و سازمان‌های شهرستان قرار گیرد چرا که با ایجاد اشتغال برای افراد مسائل و مشکلات اجتماعی شهرستان تا حدود زیادی حل خواهد شد.

روح الله انصاری توجه به مشاغل خانگی و کسب و کارهای خانواده محور را بسیار مهم ذکر کرد و از شهرداران حاضر در جلسه خواست تا با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های اجرایی متولی، زمینه لازم را جهت اختصاص مکانی مناسب به منظور ایجاد نمایشگاه‌های دائمی جهت فروش و عرضه محصولات تولیدی توسط فعالان مشاغل خانگی شهرستان فراهم کنند.

کد خبر: 63144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =