تعیین تکلیف تعاونی بیمارستان مهرگان مشهد بعد از ۲۰ سال

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از تعیین تکلیف تعاونی بیمارستان مهرگان در مشهد بعد از ۲۰ سال در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمد امین بابایی با بیان این مطلب گفت: در این راستا با همکاری دستگاه‌های اجرایی، ارکان جدید تعاونی مهرگان شکل گرفت و در حال دریافت مدارک اعضای جدید هیات مدیره تعاونی هستیم و فرآیند مطالبه‌گری هیات مدیره تعاونی درباره تعیین تکلیف بیمارستان مهرگان در حال شکل‌گیری است.

وی درباره تعاونی‌های مسکن مهر گلبهار نیز گفت: چالش‌های این تعاونی‌ها در نشست‌های متعدد با دادستان گلبهار و دستگاه‌های اجرایی مرتبط به مدت یک سال و نیم بحث و بررسی و گزارش اصلاحیه داوری صادر شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی بیان کرد: عدم رعایت ماده ۴۶ قانون تعاون توسط هیات مدیره‌های تعاونی‌های مسکن مهر گلبهار باعث بروز مشکلاتی برای اعضا شده بود، از سوی دیگر برخی اعضا نیز سهم اولیه خود را پرداخت نکرده بودند که در این راستا ۱۷ تعاونی مسکن مهر در گلبهار سامان یافتند و گزارش اصلاحیه داوری آنها توسط اتاق تعاون صادر شد.

بابایی افزود: طبق تبصره یک ماده ۳۳ قانون بخش تعاون، ارکان تعاونی‌های مسکن مهر که از بین رفته بود دوباره شکل گرفت و این اداره کل مجامع تعاونی‌ها را برگزار و مدیریت آنها را به اتاق تعاون واگذار کرد.

وی همچنین از مردم خواست از خرید و فروش واحدهای مسکن مهر در واحدهای صنفی مشاوران معاملات املاک خودداری کنند و حتما به تعاونی‌های خود مراجعه کرده و قراردادشان با آنها را مکتوب کنند.

کد خبر: 63211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =