دیدار مشاور ایثارگران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ایثارگران تامین‌اجتماعی همدان

گردهمایی ایثارگران شاغل در سازمان تامین‌اجتماعی استان همدان با حضور مشاور ایثارگران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان همدان، مشاور ایثارگران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با فرزندان معظم شاهد و جانبازان سرافراز شاغل در واحدهای درمانی و بیمه‌ای سازمان تامین‌اجتماعی، با تاکید بر اولویت پی‌گیری امور ایثارگران در مجموعه دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، خدمت به ایثارگران و قدردانی از صبر و ایمان و استقامت آنها را وظیفه‌ای مسلم برای همه مسئولین دانست.

حسن عروتی‌موفق، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان همدان در این گردهمایی که در محل بیمارستان آتیه همدان برگزار شد ضمن تاکید بر عزم این مدیریت در رسیدگی به مطالبات ایثارگران و نیز به کارگیری و استفاده از ظرفیت و توانمندی این قشر کارآمد و با انگیزه به عنوان یک تصمیم راهبردی، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده درباره جذب و تبدیل وضعیت ایثارگران، انتصابات، برنامه‌های فرهنگی انجام شده و تجلیل از ایثارگران در مناسبت های مرتبط، حضور ۲۲۵ ایثارگر در مجموعه مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان که ۳۹ نفر از ایشان فرزندان معظم شاهد و ۸ نفر از ایشان جانباز گرانقدر هستند را مایه مباهات وافتخار دانست.

مجید صفدریان، مدیرکل بنیاد شهید استان همدان، جواد جمور، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان و فاطمی نوین، نماینده ایثارگران مدیریت درمان تامین‌اجتماعی همدان نیز در این گردهمایی سخنرانی کردند.

در پایان این گردهمایی برنامه بازدید از بخش‌های بیمارستان آتیه همدان و عیادت از بیماران بستری در این بیمارستان با حضور مهمانان گردهمایی برگزار شد.

کد خبر: 63225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =