استقرار میز خدمت اداره کل تامین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در مصلای نماز حمعه یاسوج

هم زمان با هفته دولت، اداره کل تامین‌اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با استقرار میز خدمت در مصلای نماز جمعه یاسوج به ارائه خدمات مشاوره بیمه‌ای به نمازگزاران پرداخت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، با راه‌اندازی این میز خدمت، به پرسش‌های بیمه‌ای نمازگزاران پاسخ داده و مشاوره لازم به مراجعه‌کنندگان ارائه شد.

طرح‌های جدید بیمه‌ای سازمان برای گسترش شمول بیمه به اقشار خارج از پوشش‌های بیمه‌ای از جمله زنان خانه‌دار، دانشجویان، ورزشکاران، پزشکان و پیراپزشکان، اعضای سازمان داوطلبان هلال احمر، اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی، هنرمندان و...نیز در قالب این میز خدمت برای مراجعه‌کنندگان بیان و تشریح شد.

مدیران و مسئولان ادارات کل تامین‌اجتماعی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی،بهزیستی، صندوق بازنشستگی و صندوق کارآفرینی امید در قالب شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت منسجم با استقرار میز ارتباطات مردمی به ارائه خدمات مشاوره و پاسخ‌گویی به نمازگزاران پرداختند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از میزهای خدمت مستقر در مصلای نماز جمعه با مدیران حاضر در این برنامه گفت و گو کرد.

کد خبر: 63311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =