کسب رتبه برتر مدیریت درمان استان کرمان در جشنواره شهید رجایی

در بیست و پنجمین دوره جشنواره شهید رجایی، مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان کرمان، موفق به کسب رتبه برتر در گروه سلامت و رفاه اجتماعی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان کرمان، طی مراسمی که در محل استانداری کرمان و با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان و نمایندگان شهر کرمان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، لوح تقدیر و تندیس ویژه جشنواره به امین فخر، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اهدا شد.

احمد وحیدی، در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه این هفته یادآور ارزش‌های اسلامی مقام والای شهداست گفت: شایسته است در این ایام به اخلاص و صداقت شهدای دولت شهید رجایی و باهنر توجه کنیم و آنها را در امر خدمت‌رسانی به مردم الگو قرار دهیم.

وزیر کشور با اشاره به رشد همه جانبه کشور گفت: همگان باید با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری نسبت به اشاعه ایمان و امید در کشور تلاش کنیم.

وزیر کشور در پایان سخنان خود بیان کرد: چه خوب است که در هفته دولت، برنامه‌ریزی برای انجام کارهای بزرگ داشته باشیم تا ظرفیت‌های اداری سازمانی برای خدمتگزاری شکوفا شود.

استاندار کرمان نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی، گزارشی از رشد شاخص‌های اجتماعی و اقتصادی در استان ارائه کرد.

کد خبر: 63456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =