مردم اخذ شهریه‌های غیرمتعارف مدارس غیردولتی را اعلام کنند

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که باید مدارس غیردولتی در چارچوب قوانین فعالیت کنند، گفت: اگر مدرسه غیردولتی شهریه غیرمتعارف گرفت مردم می‌توانند اطلاع‌رسانی کنند تا برخوردهای لازم صورت گیرد.

به گزارش آتیه آنلاین، به نقل از ایسنا، مهدی اسماعیلی گفت: ما به دنبال ساماندهی مناسبی برای امور مدارس غیردولتی هستیم، در همین راستا طرح ساماندهی مدارس غیردولتی در کمیسیون آموزش تصویب شد و در نوبت بررسی در صحن علنی قرار دارد. در صورت تصویب این طرح، کلیه فعالیت‌ها و عملکرد مدارس غیردولتی نظم و انتظام بیشتری پیدا می‌کند؛ تا زمان تصویب این طرح ما در کمیسیون آموزش با حساسیت بالایی موضوعات مربوط به مدارس غیردولتی را پیگیری می‌کنیم، در همین راستا چندین جلسه با مسئولان مدارس غیردولتی و معاون وزیر آموزش و پرورش نیز تشکیل شد که بر همین اساس مقرر شد سقفی برای شهریه مدارس غیردولتی تعیین شود و شماره تلفن‌هایی هم اعلام شد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که باید مدارس غیردولتی در چارچوب قوانین فعالیت کنند، گفت: اگر مدرسه‌ای تخطی کند با آن برخورد می‌شود. ما براساس وعده داده شده این موضوع را پیگیری می‌کنیم لذا اگر مدرسه‌ای شهریه غیرمتعارف گرفت مردم می‌توانند به سامانه‌های مربوطه اعلام کنند تا برخوردهای لازم انجام شود، همچنین گزارش این مباحث‌ را می‌توانند به کمیسیون آموزش ارائه دهند که ما خودمان ورود کرده و رسیدگی‌هایی را انجام می‌دهیم.

اسماعیلی در پایان گفت: کمیسیون آموزش، نظارت‌هایش را بر روند فعالیت مدارس غیردولتی به خصوص اخذ شهریه‌های غیرمتعارف ادامه خواهد داد.

کد خبر: 63481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =