افتتاح شرکت تعاونی تولیدی صنعت تبریز زر

شرکت تعاونی تولیدی صنعت تبریز زر با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، کریم بیرانوند، معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین افتتاح این تعاونی بر ضرورت حمایت از اشتغال‌زایی تعاونی‌ها تاکید کرد.

امیر حسین محمد پور، مدیر تعاونی تولید صنعت تبریز زر گفت: این تعاونی ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ ثبت شده و تولید ۷ نوع محصول طلا را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی توسط این تعاونی گفت: در حال حاضر برای ۲۲ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

محمد پور ظرفیت سالانه تولید این مجموعه را ۴۵۰ کیلوگرم اعلام کرد و افزود : بیش ازصد نوع طرح و مدل در این مجموعه تا به امروز طراحی و اجرا شده است و این طرح‌ها توسط استادکاران و صنعتگران برجسته استانی اجرایی شدند.

مدیر تعاونی تولید صنعت تبریز زر تولیدات این مجموعه را قابل رقابت با تولیدات داخلی و خارجی عنوان و بیان کرد: از مسئولین تقاضا داریم تا درباره رفع ممنوعیت صادرات طلا و جواهرات، فعالان این عرصه را همراهی کنند تا ما بتوانیم تولیداتمان را در سطح جهانی عرضه کنیم.

کد خبر: 63500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =