پرداخت ماهانه ۲۰۰ میلیارد تومان تعهدات به بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی شعبه دو رشت

سرپرست تامین اجتماعی شعبه دو رشت از پرداخت ماهانه ۲۰۰ میلیارد تومان تعهدات به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران این شعبه خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان، علی چراغی در این‌باره گفت: بیش از ۶۱ هزار و ۲۰۰ نفر بیمه‌شده اصلی و افزون بر ۲۴ هزار و ۸۰۰ نفر مستمری‌بگیر به اتفاق افراد تبعی خود جامعه ۱۶۱ هزار و ۵۰۰ نفری افراد تحت پوشش تامین اجتماعی شعبه دو رشت را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: بیش از ۳۶ هزار و ۵۰۰ بیمه شده اجباری یعنی ۱۳/۵ درصد مشمولین این گروه در سطح استان به همراه ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده حرف و مشاغل آزاد و سه هزار نفر بیمه‌شدگان گروه اختیاری یعنی نزدیک به ۱۵ درصد افراد تحت پوشش در این قشرها را بیمه‌شدگان شعبه دو رشت تشکیل میدهند .

چراغی ادامه داد: ۹ درصد کارگران ساختمانی تحت پوشش استان و حدود ۱۲ درصد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری نیز از بیمه شدگان تحت پوشش این شعبه هستند.

سرپرست تامین‌اجتماعی شعبه دو رشت با بیان اینکه بیش از ۲۴ هزار و ۸۰۰ نفر مستمری‌بگیر نیز به اتفاق افراد تبعی خود تحت پوشش این شعبه قرار دارند بیان کرد: ۱۶ هزار و ۹۵۵ نفر بازنشسته ( یعنی ۱۴/۶ درصد از مجموع بازنشستگان استان)، ۷۸۹ ازکارافتاده ( معادل ۱۰/۹ درصد از ازکارافتادگان استان ) و هفت هزار و ۷۵ نفر بازمانده یعنی ۱۲ درصد از مجموع بازماندگان استان از این شعبه مستمری دریافت می‌کنند.

چراغی با تاکید بر اینکه افزون بر ۱۶۱ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش تامین‌احتماعی شعبه دو رشت قرار دارند گفت: ماهانه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تعهدات پرداخت می‌کنیم که ۱۹۴ میلیارد تومان آن مستمری و بقیه مقرری بیمه بیکاری و انواع کمک هزینه‌ها و غرامت‌ها هستند.

کد خبر: 63782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =