بازدید مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه از شعبه جوانرود

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات به مخاطبان بیمه‌ای از شعبه جوانرود بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، در ادامه برنامه بازدیدهای نظارتی و میدانی از نحوه ارائه خدمات به مخاطبان سازمان در سطح واحدهای اجرایی، اسکندر کاکایی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه با حضور در شعبه جوانرود از نزدیک با شرکای اجتماعی سازمان در این شهرستان اعم از همکاران، بیمه‌شدگان، کارفرمایان، مستمری‌بگیران و ... دیدار و گفتگو کرد.

کاکایی در جلسه شورای اداری شعبه با اشاره به جایگاه و اهمیت سازمان در سال مهار تورم و رشد تولید گفت: سازمان تامین‌اجتماعی در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در سالی که با عنوان مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری کردند و در همان روزهای ابتدای سال نسبت به تهیه و تدوین طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان اقدام و از تاریخ ۳۱ اردیبهشت این طرح را لغایت مرداد سال جاری اجرایی کرد.

کاکایی در بخش دیگری از سخنان خود خدمت به احاد جامعه را افتخاری برای همکاران تامین‌اجتماعی دانست و گفت: ماهیت کاری سازمان تامین‌اجتماعی به گونه ای است که با طیف وسیعی از اقشار جامعه در ارتباط بوده لذا ضرورت دارد همکاران با سعه‌صدر در تعامل روزانه خود با مخاطبان در ارتباط باشند و در طول روز و وقت اداری نباید دغدغه‌ای جزء ارائه خدمات مناسب و به موقع به مراجعان داشته باشند.

کد خبر: 63869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =