بهره‌مندی کارکنان بهزیستی ایلام از ۹۵ سهمیه رفاهی فصل تابستان

کارشناس رفاه اداره کل بهزیستی ایلام از اختصاص ۹۵ سهمیه رفاهی برای کارکنان این اداره کل در فصل تابستان امسال خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ایلام،خداداد عبداللهی، با اعلام این خبر افزود: این سهمیه ویژه استفاده از امکانات مجتمع‌های رفاهی مشهد، تنکابن، بابلسر و خزر آباد است که کارکنان شاغل و بازنشسته از آن برخوردار شده‌اند.

وی افزود: استفاده از این سهمیه‌ها از ۲۷خردادماه آغاز و تا پایان فصل تابستان ادامه داشته و مدت زمان استفاده هر دوره ۳ شبانه‌روز بوده است.

عبداللهی با ذکر اینکه در نیمه نخست امسال ۱۲۳مورد درخواست خوابگاه برای استفاده همکاران در بهزیستی استان تهران و همچنین خوابگاه پیامبر اعظم(ص) ستاد هماهنگی انجام شده و مورد استفاده کارکنان قرار گرفته افزود: علاوه بر این از خوابگاه‌های ادارات بهزیستی سایر استان‌ها شامل زنجان، البرز، اصفهان، فارس، مازندران، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، خراسان رضوی، گیلان، لرستان، همدان،کردستان، کرمانشاه، قم، مرکزی، قزوین، خوزستان و چهارمحال بختیاری نیز برای استفاده همکاران به تعداد ۲۴۱درخواست هماهنگی صورت گرفته است.

وی با اشاره به میزبانی این استان از زائران عتبات عالیات به‌ویژه ایام اربعین حسینی گفت: در این زمینه با درخواست همه همکاران استان‌های کشور، برای اسکان و پارکینگ خودرو موافقت شده است.

کارشناس رفاه اداره کل بهزیستی ایلام از آغاز اختصاص سهمیه مجتمع‌های رفاهی اردوگاهی بهزیستی کشور در فصل پاییز از اول مهرماه خبر داد.

نویسنده: کوروش اشرفی

کد خبر: 63942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =