پرداخت ۲ هزار میلیاردی تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال توسط صندوق کارآفرینی امید در استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، همت الله ناصری با بیان این مطلب گفت: این میزان تسهیلات در قالب بیش از یک‌هزار و ۷۲۹ فقره در بخش‌های خدماتی، تولیدی و صنعتی به متقاضیان اشتغال در استان پرداخت شد.

ناصری ادامه داد: ۴۰۰ میلیارد ریال از این میزان تسهیلات بانکی پرداخت شده مربوط به امسال در قالب ۳۲۲ فقره وام بوده و ۲۰۰ میلیارد ریال از تسهیلات بانکی پرداخت شده امسال به ساکنان مناطق روستایی استان پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به ازای هر طرح اشتغالزای اجرا شده از سوی صندوق کارآفرینی استان ۱.۵ فرصت شغلی ایجاد شده است گفت: صندوق کارآفرینی امید استان سال ۱۴۰۱ نیز یکهزار و ۴۰۷ فقره تسهیلات به مبلغ یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرد.

وی از راه‌اندازی ۳۸ صندوق خرد محلی به منظور حمایت از کسب و کارهای کوچک در مناطق روستایی خبر داد و افزود: صندوق‌های خرد محلی کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت و خدمات راه‌اندازی شده و هر یک از این صندوق‌ها ۱۵ تا ۵۰ نفر عضو دارد.

ناصری تاکید کرد: برای راه اندازی هر یک از صندوق های خرد محلی مذکور ۲ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت پرداخت شده است.

جذب ۲۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات اشتغالزایی سفر رییس جمهور

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۲۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات دور سفر اول رییس جمهور در در زمینه اشتغالزایی در کهگیلویه و بویراحمد جذب و ۱۵۵ میلیارد ریال از این میزان وام بانکی به ۲۶۵ نفر جویای کار در استان پرداخت شد.

ناصری گفت: همچنین ۴۵ میلیارد ریال از این تسهیلات در قالب ۴۱۰ فقره بصورت وام های بانکی ضروری به متقاضیان داده شد.

وی افزود: صندوق کار آفرینی امید در زمینه ارزیابی پرداخت تسهیلات در سال ۱۴۰۱ رتبه ۲۱، تعداد وام های پرداختی رتبه ۱۷ و بهره‌وری نیروی انسانی در استان رتبه چهارم را کسب کرد.

کد خبر: 63982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =