پرداخت ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی گناباد

رییس اداره بهزیستی گناباد از پرداخت ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی و ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات احداث مسکن به مددجویان بهزیستی این شهرستان در ۶ ماهه ابتدای سال‌جاری خبر داد

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، علی آراسته در جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی گناباد افزود: از مجموع ۶۶ میلیارد ریال مشارکت‌های این بخش طی نیمه اول امسال برای حمایت، ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال توسط بخش دولتی و ۵۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال توسط مردم و خیران تامین و پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این مشارکت‌ها در قالب ۷۵۰ مورد سبد کالا به ارزش سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، لوازم خانگی به میزان ۷۷۰ میلیون ریال، حدود چهار میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال زکات فطریه و بقیه در قالب تامین کوله پشتی لوازم التحریر، اعزام اردوهای فرهنگی زنان سرپرست خانوار در دهه آخر صفر به مشهد و بقیه به صورت نقدی توسط خیران و یا بخشهای دولتی پرداخت شد.

رییس اداره بهزیستی گناباد بیان کرد: علاوه بر خیران این شهرستان از ظرفیت خیران سایر شهرستان‌ها و استان‌ها برای حمایت از مددجویان و موسسه‌های تحت پوشش بهزیستی گناباد استفاده می‌شود.

وی همچنین از پرداخت ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی و ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات احداث مسکن به مددجویان بهزیستی شهرستان گناباد در ۶ ماهه ابتدای سال‌جاری خبر داد.

پنج هزار و ۵۰۰ مددجو زیر پوشش خدمات بهزیستی گناباد قرار دارند و ۱۳ مرکز خیریه برای جلب مشارکتهای مردمی تحت نظارت این اداره فعالیت دارد.

۲ هزار و ۲۵۰ نفر از توان‌یابان تحت پوشش اداره بهزیستی گناباد هستند.

پنج کمپ ترک اعتیاد زنان و مردان هم در گناباد واقع در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد فعال است.

کد خبر: 64103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =