اشتغال بیش از ۱۶ هزار نفر در کرمانشاه در نیمه اول امسال

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه از ایجاد بیش از ۱۶ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی بر اساس اطلاعات درج شده در سامانه رصد در نیمه اول امسال خبر داد و گفت: ۴۷ درصد اشتغال هدف‌گذاری شده سال ۱۴۰۲ محقق شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، مختار احمدی با اشاره به هدفگذاری ایجاد ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی در استان کرمانشاه برای سال جاری، افزود: در نیمه اول امسال ۱۶ هزار و ۲۴۲ فرصت شغلی بر اساس اطلاعات درج شده در سامانه رصد در کرمانشاه ایجاد شده که معادل ۴۷ درصد هدفگذاری اشتغال امسال است.

وی بیشترین شغل ایجاد شده در استان در نیمه اول سال را مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت با بیش از ۴۵۰۰ نفر دانست و یادآور شد: جهاد کشاورزی با اشتغالزایی دو هزار و ۲۰۴ نفر و بهزیستی با یکهزار و ۷۶۶ نفر اشتغالزایی در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین درصد تحقق اشتغال نیز در بین دستگاه‌ها متعلق به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با ۳۴۲ درصد تحقق بوده، ادامه داد: شرکت‌های آب منطقه‌ای و گاز نیز به ترتیب با ۱۲۵ و ۱۱۸ درصد در جایگاه بعدی تحقق اشتغال هدفگذاری شده قرار دارند.

احمدی افزود: از بین شهرستان‌های استان نیز بیشترین اشتغال ایجاد شده با حدود پنج هزار و ۵۰۰ نفر مربوط به شهرستان کرمانشاه بوده، اما بیشترین تحقق اشتغال را به میزان ۶۷ درصد در کنگاور داشتیم.

وی از روند خوب ایجاد اشتغال در استان با اقدامات صورت گرفته یاد و ابراز امیدواری کرد تا پایان سال به ایجاد بیش از ۳۴ هزار شغلی که هدفگذاری شده، برسیم.

کد خبر: 64138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =