کسب رتبه نخست کاریابی‌های استان یزد در بهره‌برداری از سامانه جستجوی شغل

براساس بررسی‌های صورت گرفته، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد در رابطه با بهره‌برداری کاریابی‌های داخلی استان‌ها از سامانه جستجوی شغل با ۹۷ درصد بهره‌برداری از این سامانه،‌ در رتبه نخست کشوری قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد، فریبا آیت اللهی، مدیر کارآفرینی و اشتغال این اداره کل در این رابطه گفت: سامانه جستجوی شغل با هدف اتصال سریع کارجویان و کارفرمایان، ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات کاریابی‌ها و استفاده بهینه از فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی به آدرس اینترنتی http://shoghl.mcls.gov.ir از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شده است .

وی ادامه داد: سامانه جستجوی شغل، سامانه‌ای است که امکان ثبت‌نام و بهره‌مندی از خدمات کاریابی را برای کارجو، کارفرما و دفاتر کاریابی فراهم می‌کند.

آیت اللهی گفت: این سامانه به نحوی طراحی‌شده است که کارجویان می‌توانند به‌صورت برخط وارد سامانه شده و به‌صورت مجزا از کاریابی ثبت‌نام کنند و پس از تکمیل رزومه خود، فرصت‌های شغلی موردعلاقه و مرتبط با خود را جستجو و درخواست شغل خود را در سامانه ثبت کنند.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: سامانه جستجوی شغل محلی است که کارفرمایان برای درخواست نیروی کار مورد نیاز خود به سامانه مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام می‌کنند.

کسب رتبه نخست کاریابی‌های استان یزد در بهره‌برداری از سامانه جستجوی شغل

کد خبر: 64139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =