انتصاب مدیر جدید بیمارستان تامین‌اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا (س) نجف آباد

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان طی حکمی قاسم حیدری را به‌عنوان مدیر جدید بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) نجف آباد انتخاب و از زحمات حمداله خندان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی اصفهان، محمد رجالی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان از صفر تا ۱۰۰ تمام خدمات درمانی با کمترین پرسنل به مردم شریف ارائه می‌شود و این از کارهایی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.

وی افزود: حجم کم تعداد پرسنل پزشک، پرستار و .. و ارائه بالای خدمات در استان، یک شاخص در کل کشور است که بیمارستان فاطمه الزهرا سلام الله علیها سهم بسزایی در آن دارد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان بیان کرد: افزایش دانش و مهارت نیز در کارها حائز اهمیت است و تکنیک‌ها را باید با تفکر هم‌گرایی مدیریت کرد. همچنین استاندارد کردن کارها می‌تواند برای رسیدن به اهداف مثل یک کاتالیزور عمل کند و رفع مشکلات با تشریک مساعی انجام می‌شود و اکنون که مدیر جدیدی به بیمارستان نجف آباد تزریق می شود باید همگی همکاری لازم را داشته باشند.

رجالی ادامه داد: با توجه به اهمیتی که بیمارستان نجف آباد دارد آقای حیدری به عنوان مدیر این بیمارستان معرفی شدند.

شاهکرمی، رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نجف آباد نیز ضمن تبریک ایام دفاع مقدس گفت: خندان بیش از یک دهه به‌عنوان مدیر بیمارستان مشغول به کار بود که بنا به درخواست خودشان به‌عنوان مدیر بیمارستان امام علی (ع) استان چهار محال بختیاری منصوب شدند و الان در خدمت حیدری به‌عنوان مدیر جدید هستیم.

در پایان حکم مسئولیت مدیر بیمارستان به قاسم حیدری تقدیم و از خدمات ارزنده خندان تقدیر شد.

کد خبر: 64205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =