واگذاری ۳۴۲ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان بوشهر

سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر از واگذاری ۳۴۲ واحد مسکونی به افراد تحت پوشش این سازمان در استان، از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، رضا محمودی در نشست با نماینده بنیاد علوی در جنوب غرب کشور با بیان اینکه اشتغال و مسکن از مهمترین اصول توانمندسازی مددجویان تحت پوشش است گفت: از ابتدای شروع طرح نهضت مسکن در قالب تفاهم‌نامه مرحله اول ویژه خانوارهای دارای دو عضو معلول با مشارکت شرکای اجتماعی خود از جمله بنیاد مستضعفان تعداد ۳۴۲ واحد تحویل این افراد شد.

وی افزود: در فاز دوم این تفاهم‌نامه نیز تعداد ۸۵ واحد مسکن ویژه خانوارهای دارای دو عضو معلول در سال جاری مجوز اخذ شده که تاکنون ۴۳ واحد در دست ساخت است و ۶ واحد نیز تحویل افراد دارای شرایط شده است.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر بیان کرد: همچنین تعداد ۱۱ واحد مسکونی ویژه ایتام با مشارکت و هم‌افزایی بهزیستی، بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان برنامه‌ریزی شده که تاکنون ۱۰ واحد آن اتمام و واگذار شده است.

محمودی ادامه داد: با تفاهم‌نامه ای که بین این این سازمان و بنیاد علوی منعقد شده، به دنبال این هستیم که در جهت کمک به تامین مسکن و جهیزیه جامعه هدف نیازمند، قدم های موثری برداشته و منشا خیر و برکت برای ولی نعمتان باشیم.

کد خبر: 64229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =