افزایش بیش از ۵۶۰۰ بیمه‌شده گروه صاحبان مشاغل آزاد به افراد تحت پوشش تامین‌اجتماعی گیلان

مدیرکل تامین‌اجتماعی گیلان ضمن تاکید بر روند مطلوب استقبال شهروندان از طرح بیمه فراگیر خانواده از رسیدن جمعیت بیمه شدگان اصلی تحت پوشش استان به حدود ۴۸۰ هزار نفر خبر داد .

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی با اشاره به انتشار آخرین آمارها و اطلاعات لغایت مردادماه سالجاری بیان کرد: تعداد بیمه‌شدگان اجباری (مشمولین قانون کار) در پنج ماهه لغایت مرداد سال‌جاری از ۲۶۷ هزار و ۹۴۸ نفر به ۲۷۱ هزار و ۳۷۶ نفر رسیده و در این گروه شاهد رشد ۱/۲ درصدی بوده‌ایم .

وی با بیان اینکه این آمار بیانگر افزایش حدود سه هزار و ۵۰۰ نفری بیمه‌شدگان اجباری یعنی متوسط ماهانه ۷۰۰ نفر است گفت: تعداد واقعی بیمه شدگان ملحق شده در این زیرگروه بیمه‌ای عملاً بالاتر از هفت هزار نفر بوده است چرا که در این مدت آمار بازنشستگان استان نیز حدود چهار هزار نفر رشد داشته است .

مدیرکل تامین‌اجتماعی گیلان در ادامه از روند مطلوب افزایش استقبال شهروندان از طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در زیرگروه‌های زنان خانه دار، بیمه دانشجویان و حرف و مشاغل آزاد ابراز رضایت کرده و افزود: این مهم نشان از فرهنگ بالای گیلانیان و افزایش ضریب نفوذ و اشاعه فرهنگ بیمه‌ای به درون خانواده ها دارد.

کیوان مرتضوی بیان کرد: تعداد بیمه‌شدگان این گروه از ابتدای سال تاکنون بیش از پنج هزار و۶۰۰ نفر افزایش داشته است و از ۱۱۱ هزار و ۱۱۴ نفر به ۱۱۶ هزار و ۷۹۸ نفر رسیده است.

کد خبر: 64273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =