افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی کارگران بروجرد

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از افتتاح و بهره برداری زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی کارگران بروجرد در آینده‌ای نزدیک خبر داد .

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، فرهاد ناصری‌نیا در بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای کارگر بروجرد با بیان اینکه باید در بحث ورزش کارگران با هدف نشاط و پویایی کارگران فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام دهیم بیان کرد: بهره‌برداری از اماکن و ظرفیت‌های این مجموعه‌ها ضمن بهره‌مندی «جامعه کار و تلاش» از خدمات، در راستای امید و نشاط به کارگران جامعه هدف استان مؤثر بوده و همچنین در نهایت به اشتغال و تولید استان نیز کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به تکمیل زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی کارگران بروجرد، افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته همه مسئولان استان، شهرستان و نماینده مجلس مشکلات زیرساختی و تامین اعتبار این زمین حل شد و با تکمیل برخی جزئیات امیدوارم تا یک ماه آینده افتتاح شود و جامعه کار و تلاش این شهرستان بتوانند از این زمین فوتبال بهره لازم را ببرند .

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: مجموعه ورزشی کارگران بروجرد با مساحت ۶۵ هزار متر مربع دارای استخر و سالن ورزشی و دیگر امکانات فرهنگی و ورزشی است که جامعه کارگری و مردم این شهرستان از امکانات این مجموعه استفاده می‌کنند .

ناصری‌نیا به وجود ۵ مجموعه ورزشی کارگری در سطح استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پروژه ساخت استخر مجموعه ورزشی کارگران شهرستان های دورود و الیگودر پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارد و تلاش می‌کنیم با همکاری و هماهنگی مسئولان اجرایی استان و وزارت متبوع در دیگر شهرستان‌های استان نیز مجموعه ورزشی فرهنگی ایجاد کنیم.

کد خبر: 64559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =