تحقق حدود ۶۰ درصدی برنامه اشتغال خوزستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تحقق حدود ۶۰ درصدی برنامه اشتغال استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، اصغر رشنودی درباره تحقق برنامه اشتغال استان خوزستان بیان کرد: میزان تعهد اشتغال استان خوزستان در سال جاری ایجاد ۶۳ هزار فرصت شغلی توسط ۳۹ دستگاه است که تاکنون حدود ۶۰ درصد از این برنامه محقق شده است.

وی افزود: امسال و تا نیمه نخست سال، بیش از ۳۷ هزار و ۵۰۰ شغل توسط دستگاه‌های اجرایی استان براساس برنامه مشخص شده برای این دستگاه‌ها، ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: براساس آنچه در سامانه "رصد اشتغال" ثبت شده است، استان خوزستان تاکنون در رده سوم ایجاد اشتغال در میان استان‌های کشور قرار دارد و عملکرد در این زمینه مطلوب بوده است.

رشنودی بیان کرد: البته براساس همین سامانه، عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی استان در برخی از شهرستان‌ها در بحث ایجاد اشتغال مطلوب نبوده است و امیدواریم این دستگاه‌ها به تعهد خود در زمینه ایجاد اشتغال عمل کنند.

وی ادامه داد: ۶ شهرستان استان عملکرد مطلوبی درباره ایجاد اشتغال داشته و بیش از ۷۵ درصد از تعهدات خود را در این زمینه عملی کرده‌اند و ۱۷ شهرستان نیز به بیش از ۵۰ درصد از تعهدات خود عمل کرده‌اند. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان بتوانیم عملکرد خوبی در حوزه اشتغال داشته باشیم و به تعهدات خود به صورت ۱۰۰ درصدی عمل کنیم.

کد خبر: 64576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =