تجلیل مدیرکل بازرسی چهارمحال و بختیاری از مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان

مدیرکل بازرسی چهارمحال و بختیاری، طی مراسمی از مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان تجلیل کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری، در پی کسب امتیاز کامل " صد از صد" در ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محورهای سلامت اداری، حقوق شهروندی، ارتباطات سازمانی، شایستگی‌های مدیریتی و ارزیابی عملکرد توسط این مدیریت درمان، مدیرکل بازرسی استان چهارمحال و بختیاری از مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان تجلیل کرد.

در جلسه‌ای که با حضور علی احمدی، مدیرکل بازرسی استان مدیر درمان، معاونان و روسای مراکز و کلیه روسای ادارات ستاد مدیریت درمان، برگزار شد، مدیرکل بازرسی استان گفت: کسب امتیاز کامل ارزیابی قطعا با عنایت خداوند و تلاش همکاران شما بدست آمده است و برای ما باعث افتخار است که دراستان دستگاه‌هایی هستند که در انجام عملکرد خود در حوزه‌های مختلف از جمله تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی و رسیدگی به شکایات و شایسته محوری، شاخص و نمونه هستند و ارائه این اطلاعات به سایر ارگان‌های نظارتی کشور برای استان ما باعث افتخار است .

در این نشست مدیر درمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز ضمن ارائه عملکرد مدیریت درمان استان گفت: مدیریت درمان استان در دو حوزه درمان مستقیم با یک بیمارستان با ۱۶۶ تخت فعال و پنج مرکز درمانی سالیانه در شهرستان‌های لردگان، بروجن، فارسان و شهرکرد با ۱۵ هزار بستری و بیش از دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مراجعه سرپایی و در حوزه درمان غیر مستقیم ضمن عقد قرارداد با کلیه مراکز درمانی و بستری متقاضی در استان و ۴۵ هزار بستری و چهارمیلیون و ۵۰۰ هزار نفر مراجعه سرپایی در سال، به بیمه‌شدگان و مراجعان خدمات ارائه می‌دهد.

دریافت مجوز ساخت ۵ مرکز درمانی در چهارمحال و بختیاری

مصطفی فلاحی افزود: در یکسال گذشته موفق شدیم مجوز ساخت تعداد ۵ مرکز درمانی را از سازمان مرکزی اخذ کنیم که در این راستا بیش از ۲۱ هزار مترمربع زمین جهت ساخت مراکز درمانی تامین‌اجتماعی خریداری شد و در شهرستان‌های اردل و بروجن طراحی‌های اولیه انجام شده که بزودی عملیات ساخت آنها آغاز می شود. همچنین در شهرستان‌های شلمزار، سامان و شهرکرد عملیات طراحی و نقشه‌کشی آن در حال انجام است.

وی همچنین به بازسازی و ساخت انبار عمومی، آشپزخانه بیمارستان با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت، بازسازی رختشویخانه با بیش از۳۰ درصد پیشرفت و آغاز بازسازی بخش LDR و بخش NICU اشاره کرد و گفت: بیش از ۷۰ درصد از تاسیسات بیمارستان نیز بروزرسانی شده است و ساخت کلینیک دندانپزشکی بیمارستان هم در مراحل پایانی است که بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

در پایان این مراسم احمدی، ضمن تقدیر از خدمت‌رسانی به مراجعان با اهداء لوح سپاس از مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان تجلیل کرد.

در متن لوح سپاس آمده است:

برادر ارزشمند جناب آقای دکتر مصطفی فلاحی

مدیرکل محترم مدیریت درمان تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) فعالیت‌های شبانه‌روزی جنابعالی و همکاران تلاشگر در مجموعه مدیریت درمان تامین‌اجتماعی از حیث خدمات‌رسانی در حوزه‌های بهداشت و درمان به جامعه هدف در حوزه‌های مختلف شایسته تحسین است. نظر به مراتب فوق توجها به اینکه حسب ارزیابی وزارت متبوع آن دستگاه در برخی حوزه‌ها از جمله حوزه سلامت اداری، حیث حقوق شهروندی و ایضا حیث ارتباطات سازمانی و شایستگی‌های مدیریتی توفیقاتی داشته‌اید که توام با اخلاص و انگیزه الهی است ان‌شالله نزد خداوند متعال ماجور است. در پایان این موفقیت را خدمت جنابعالی و همکاران زحمتکش تبریک عرض نموده و به مصداق کلام گهربار من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق صمیمانه زحماتتان را ارج نهاده و از خداوند متعال ائمه معصومین و بالاخص بی بی جانمان حضرت فاطمه معصومه سربلندی و توفیقات روزافزون مسئلت نموده و امیدوارم همیشه و همواره عاقبت بخیر باشید ان‌شالله.

کد خبر: 64608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =