انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین اداره کل بهزیستی گیلان و آموزش فنی و حرفه‌ای استان

تفاهمنامه مشترک فی مابین اداره کل بهزیستی گیلان و آموزش فنی و حرفه‌ای استان با هدف مهارت‌آموزی و توانمندسازی مددجویان بهزیستی امضا شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان، طی برگزاری نشستی در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی استان گیلان، تفاهم‌نامه مشترک فی مابین اداره کل بهزیستی گیلان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با هدف مهارت آموزی و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت بهزیستی گیلان با امضاء مهدی خدمت بین دانا، مدیرکل بهزیستی گیلان و کاظم پورنصیری، مدیرکل فنی و حرفه‌ای گیلان منعقد شد.

خدمت بین دانا، در ابتدای این نشست از گسترش همکاری سازمان بهزیستی و فنی و حرفه‌ای مبنی بر تعاملات دو جانبه در جهت توانمند سازی مددجویان تحت پوشش ابراز خرسندی کرد و گفت: همکاری و همدلی سازمان‌های دولتی با سازمان خدمت‌رسانی مثل بهزیستی سرآغازی در جهت توانمندسازی و ایجاد بستر مناسب برای شکوفایی نبوغ مددجویان تحت حمایت بهزیستی است.

وی در ادامه به موفقیت بسیاری از توانخواهان و مددجویان بهزیستی اشاره کرد و افزود: قطعا با ایجاد و تداوم برنامه‌های آموزشی و فرهنگی شاهد رشد و بروز خلاقیت از سوی مددجویان بهزیستی خواهیم بود و اصلی‌ترین هدف بهزیستی هم این است که مددجویان به خود کفایی در زندگی فردی و اجتماعی خود برسند.

همچنین در این نشست پورنصیری نیز فعالیت‌های گسترده بهزیستی و پیگیری وضعیت مددجویان را یکی از خدمات پر اهمیت جامعه برشمرد و گفت: رسیدگی به هریک از امورات مرتبط به بهزیستی نیاز به سازماندهی جداگانه‌ای دارد که این کار با همت سازمان بهزیستی صورت می پذیرد و برای کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه و رسیدگی به امورات توانخواهان تمامی دستگاه های اجرایی باید با بهزیستی همکاری کنند.

وی در پایان، ضمن اعلام آمادگی سازمان فنی و حرفه‌ای مبنی بر هرگونه همکاری در راستای مهارت‌آموزی به مددجویان بهزیستی، بیان کرد: برپایی کارگاه‌های آموزشی ویژه کودکان کار، افراد بهبودیافته، توانخواهان، آسیب‌دیدگان اجتماعی و سایر مددجویان بهزیستی از جمله برنامه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای است که در پایان هر یک از دوره‌ها به حرفه آموزان گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

این تفاهم نامه با هدف اجرای کارگاه آموزشی ویژه مددجویان بهزیستی در راستای مهارت‌آموزی و توانمند سازی مددجویان بهزیستی به مدت دوسال منعقد شد.

کد خبر: 64653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =