پرداخت ۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در استان کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از اواخر سال ۱۴۰۱ تاکنون از منابع مختلف تبصره ۱۶، اعتبارات مشاغل خانگی، مصوبات سفر ریاست جمهوری و جزء ۴ بند الف تبصره ۱۸ مبلغ ۴ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، مختار احمدی در حاشیه دومین نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه گفت: با تخصیص اعتبارات از محل‌های تسهیلات تکلیفی از اواخر سال گذشته تاکنون حدود ۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا در استان کرمانشاه پرداخت شده است.

وی افزود: با پرداخت این تسهیلات به واحدهای اقتصادی بیش از ۵۴ درصد تعهد ایجاد اشتغال به میزان ۱۸ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد توسط دستگاه های اجرایی ثبت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه میزان اشتغال پیش‌بینی شده استان برای امسال را ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی اعلام کرد و گفت: از این تعهد تاکنون بیش از ۱۸ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: از محل تسهیلات بند ( ب ) تبصره ۱۶ قانون بودجه مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده که تاکنون هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل تخصیص یافته است.

احمدی افزود: تاکنون یکهزار و ۴۲ میلیارد تومان با پیش‌بینی ۹ هزار ۷۲۳ فرصت شغلی در استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۱۶۵ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی برای استان اختصاص یافته گفت: تاکنون ۳۰ میلیارد تومان آن به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: تاکنون ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان از تسهیلات مصوب سفر پر خیر و برکت ریاست جمهوری پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات از اول سال تاکنون پرداخت شده است، بیان کرد: از محل اعتبارات جزء ۴ بند الف تبصره ۱۸ ویژه نهادهای حمایتی بهزیستی ۵۲ میلیارد تومان و از سهم کمیته امداد ۲۱۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

در این نشست که به ریاست محمد طیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، گزارش توزیع اعتبارات کمک‌های فنی و اعتباری سال ۱۴۰۲ و برنامه توسعه کشت محصولات گلخانه‌ای و همچنین برنامه توسعه خوشه‌ها و شبکه‌های کسب و کار و گزارش آخرین وضعیت عملکرد تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه سنواتی استان ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر: 64657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =