بورس در کما

روز یکشنبه «۲۳ مهرماه» شاخص کل بورس با رشد جزیی ۴۹۶ واحدی در محدوده دو میلیون و هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش «آتیه آنلاین»، در دومین روز معاملاتی بازار سهام در هفته جاری، شاخص کل بورس با رشد ۴۹۶ واحدی در مرز کانال دو میلیون واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با نزول ۱.۲۷۱ واحدی در محدوده ۶۷۸.۷۴۵ هزار واحدی قرار گرفت.

همچنین امروز و در جریان داد و ستدهای بورس تهران، ۷.۷ میلیارد ورقه سهم طی ۲۵۶ هزار نوبت معاملاتی به ارزش بیش از ۵.۳ هزار میلیارد تومان داد و ستد قرار شد و نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، گسترش نفت و گاز پارسیان، سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و معدنی ‌و صنعتی چادرملو بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای پتروشیمی نوری، پتروشیمی بوعلی، صنعت غذایی کورش و مخابرات ایران بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص کل بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس نیز در معلاملات امروز با افت ۵۱ واحدی در محدوده ۲۴ هزار واحدی قرار گفت. در فرابورس نیز، ۳.۸ میلیارد ورقه سهم طی ۱۵۰ هزار نوبت معاملاتی به ارزش بیش ۶.۸ هزار میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت و پلیمر آریاساسول، صنعتی مینو، پویا زرکان آق دره، گروه انتخاب الکترونیک آرمان و صنایع گلدیران بیشترین تاثیر منفی و ایران خودرو دیزل، بیمه دی، کشتیرانی دریای خزر و بیمه پاسارگاد بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص فرابورس داشتند.

بورس تهران همچنان با وضعیت نوسانی و فرسایشی روبرو است و تا زمانیکه وضعیت ریسک‌های سیستماتیک موجود بر سر راه بازار سرمایه تکلیفش مشخص نشود، نمی‌توان امیدی به بهبود وضعیت معاملات و رشد حداقلی داشت و به نظر می‌رسد همچنان این روند نزولی ادامه داشته باشد، با این وضعیت می‌توان گفت بورس به کما فرو رفته است.

کد خبر: 64663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =