برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان ایثارگر کارگری تامین‌اجتماعی قم

جانبازان و ایثارگران بازنشسته کارگری استان قم، در آیینی با حضور مدیرکل تامین‌اجتماعی استان و رییس کانون بازنشستگان کارگری تجلیل شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی قم، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان در این آیین وجود ایثارگران و جانبازان در قشر بازنشسته و مستمری‌بگیر را نمود عینی ایثار خواند و گفت: خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران حافظان انقلاب اسلامی هستند و به عنوان سرباز ولایت در برابر بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

محمد عاشوری افزود: آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی و پیمودن این مسیر افتخار و سربلندی، بی‌گمان مدیون جانفشانی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

وی ادامه داد: جانبازان و ایثارگران در دفاع از ارزش‌ها با خلوص نیت همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند و مردانه در برابر استکبار جهانی ایستادند.

رییس کانون بازنشستگان کارگری تامین‌اجتماعی قم نیز در این آیین بیان کرد: جامعه ایثارگر کارگری جامعه‌ای وظیفه محور است و هر کجا احساس کند که نظام جمهوری اسلامی و مردم به کمک نیاز دارند پا به میدان می‌گذارد و آن را وظیفه خود می‌داند.

تقی نصیری با اشاره به مجاهدت‌های بازنشستگان و مستمری‌بگیران ایثارگر در عرصه‌های مختلف، گفت: خانواده‌های شهدا، ایثارگر، جانباز و آزادگان در راستای زدودن چهره فقر و محرومیت از استان پیشگام هستند.

در پایان این آیین از عین الله سلیمانی حاجی کندی، هادی یزدیان ورجانی، تقی نصیری، محمد حسین شفیعی و خانم ابوابه نجف پور با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل شد.

کد خبر: 64675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =