بازدید مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اردبیل از بیمارستان ارس پارس‌آباد

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اردبیل در بازدید از بیمارستان ارس پارس‌آباد با کادر درمان گفتگو کرد و در جریان ارائه خدمات درمانی به بیماران قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان اردبیل، در این بازدید که شیرین‌زاده، رئیس بیمارستان ارس و روسای ادارات منابع انسانی و بازرسی مدیریت درمان استان نیز حضور داشتند مهدی نیک سیرت، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان درباره پروژهای توسعه‌ای و ارتقاء هتلینگ بخش‌ها بیان کرد: با اختصاص اعتبارات مالی در کمترین زمان ممکن نسبت به ادامه روند ساخت و ساز تلاش خواهیم کرد.

وی در ادامه در نشستی با پیمانکار پروژه سیستم تهویه و تاسیسات بیمارستان ارس با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی این پروژه، خواستار تسریع و تسهیل در انجام این پروژه برای بهره‌برداری در دهه فجر امسال شد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان همچنین در جلسه کمیته اعتباربخشی بیمارستان ارس شرکت کرد و با توجه به اینکه اعتباربخشی آتی بیمارستان حدود هشت ماه بعد انجام خواهد شد خواستار برگزاری جلسات این کمیته به صورت هر دو هفته یکبار، تقسیم سنجه‌های اعتبار بخشی به دسته‌های قابل دستیابی، غیر قابل دستیابی و نیازمند تلاش برای دستیابی و محوریت قرار دادن موضوع اعتباربخشی در انتصابات و جابجایی‌های مسوولین بخش‌های مختلف بیمارستان شد.

مدیر درمان استان همچنین از اختصاص اعتبارات عمرانی و تجهیزات پزشکی و نیز مجوزهای استخدامی با محور اعتباربخشی در دو بیمارستان سبلان اردبیل و ارس پارس‌آباد خبر داد.

کد خبر: 64707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =