بازدید مدیر درمان تامین‌اجتماعی بوشهر از پروژه احداث درمانگاه دلوار

در راستای پایش و بازدیدهای مدون از طرح‌های توسعه‌ای، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر از پروژه احداث درمانگاه دلوار بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی بوشهر، حسن اسماعیلی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر ضمن بازدید از پروژه احداث درمانگاه دلوار، بر تسریع در روند اجرای پروژه با رعایت استانداردهای ابلاغی تاکید کرد.

وی گفت: اتمام این پروژه از اولویت‌های ویژه ستاد مدیریت درمان است و هر گونه سهل‌انگاری و کوتاهی در روند تکمیل پروژه قابل پذیرش نیست.

اسماعیلی در گفتگو با مهندس ناظر پروژه بیان کرد: برنامه‌ریزی و مدیریت زمان با رعایت شاخص‌ها و استانداردهای مد نظر در روند احداث پروژه باید به شکل جدی مد نظر قرار گرفته و ساخت درمانگاه در موعد مقرر به اتمام رسد.

وی با بیان این نکته که با تکمیل و راه‌اندازی درمانگاه تامین‌اجتماعی دلوار بخش عمده‌ای از مشکلات و دغدغه‌های درمانی مردم عزیز این منطقه بر طرف خواهد شد گفت: تحقق خواسته‌های بیمه‌شدگان و تسریع در انجام مطالبات آنان را وظیفه خود می‌دانیم و برای جامع عمل پوشاندن به این خواسته‌ها به صورت مداوم و مستمر پیگیر امور هستیم.

کد خبر: 64712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =