انتصاب رئیس اداره مالی ستاد مدیریت درمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری

رئیس اداره مالی و ممیزی ستاد مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری با حضور معاون امور خزانه و ذخایر سازمان معرفی و منصوب شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری، در جلسه ای که با حضور قریشی، معاون امور خزانه و ذخایر سازمان، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان، معاونان و روسای مراکز و کلیه روسای ادارات ستاد مدیریت درمان و همچنین همکاران پیشکسوت مالی و بودجه محمد سلیمانپور، منوچهر چهلگردی و ارسلان احمدی برگزار شد، علیرضا آسمند به سمت رئیس اداره مالی و ممیزی ستاد مدیریت درمان استان منصوب شد .

مصطفی فلاحی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم به برخی چالش‌های مدیریت درمان در حوزه منابع انسانی اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بیش از ۷۰ نفر از کارکنان ما بازنشست شدند که از این تعداد بیش از ۲۰ نفر در حوزه پشتیبانی بوده‌اند که با این موج بازنشستگی نیروهای زبده مالی، با چالش بزرگی مواجه شدیم که با جابجایی نیرو از حوزه‌های دیگر تا حدودی موفق شدیم این معضل را برطرف کنیم.

آسمند، رئیس اداره مالی و ممیزی ستاد مدیریت درمان نیز در مراسم انتصاب خود نیز به موضوعاتی از جمله بازنشستگی بیش از ۱۵ نفر از کارکنان مالی در طی سنوات گذشته و عدم جذب نیروی جدید و بازنشسته شدن ۵ نفر تا پایان سال اشاره کرد و گفت: این موضوعات باعث فرسودگی و بی‌انگیزگی کارکنان در حوزه مالی شده است که باید مد نظر مسئولان سازمان قرار بگیرد .

در پایان این مراسم حکم انتصاب رئیس اداره امور مالی ستاد به علیرضا آسمند ابلاغ شد و از همکاران بازنشسته پیشکسوت مالی و بودجه محمد سلیمانپور، منوچهر چهلگردی و ارسلان احمدی با اعطای لوح سپاس، قدردانی شد.

کد خبر: 64713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =