برگزاری دوره آموزشی «قانون کار» برای تعاونگران سیستان و بلوچستان

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: دوره آموزشی « قانون کار » برای مدیران و بازرسان شرکت های تعاونی با همکاری جهاد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، مسعود میری با اعلام این خبر گفت: با توجه به مسائل و مشکلات تعاونی‌ها درباره قوانین و مقررات کار و هزینه‌های تحمیل شده به لحاظ عدم آشنایی با قوانین مذکور، این دوره آموزشی برای جامعه هدف شهرستان‌های زاهدان و میرجاوه برگزار شد.

وی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از نیازسنجی آموزشی تعاون‌گران، با همکاری جهاد دانشگاهی در طول سال اقدام به برگزاری دوره‌ها می‌کند.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: این دوره‌ها با موضوعات و گرایش‌های عمومی، حقوقی و تخصصی شامل آشنایی با قانون و مقررات بخش تعاونی ویژه مدیران و بازرسان، آشنایی با نحوه برگزاری مجامع عمومی، آشنایی با نحوه تشـــکیل تعاونی‌ها، آشنایی با تکمیل اظهارنامه مالیاتی، آشنایی با قانون کار و تامین‌اجتماعی، آشنایی با قوانین و مقررات امور مالیاتی، آشنایی با سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون و تشـــکیل تعاونی‌های دانش آموزی و دانشجویی، آشنایی با کسب و کارهای نوین و آشنایی با قانون و مقررات مبادلات مرزی است.

میری گفت: در اولین دوره آموزشی که با موضوع قانون کار برگزار شد، ۱۳۰ نفر از مدیران عامل تعاونی‌ها و اتحادیه‌های تعاونی، کارفرمایان و کارگران شرکت کردند.

وی بیان کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده از نیازهای آموزشی ادارات شهرستان زیر مجموعه این اداره کل وبررسی‌های کارشناسی انجام یافته به تعداد ۳۲۰ نفر ساعت (صف) و ۱۰۰ نفر ساعت ( ستاد ) استان در راستای تحقق برنامه‌های عملیاتی مربوطه در سالجاری با همکاری جهاد دانشگاهی استان در مجموع سال برگزاری تعداد ۵۰۰ دوره آموزشی با ۳۰ عنوان آموزشی در ۱۶ شهرستان تابعه این اداره کل به تعداد ۴۵ هزار نفر ساعت هدف‌گذاری شده است.

کد خبر: 64738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =