رشد ۴۰ درصدی تشکیل تعاونی در خراسان جنوبی در شش ماهه نخست سال

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از تشکیل ۳۲ تعاونی جدید در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: در این راستا برای یک هزار و ۲۳۳ نفر فرصت شغلی در بخش‌های مختلف به وجود آمده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی، غلامرضا اشرفی، با بیان اینکه تعاونی‌ها نقش مهمی را می‌توانند در بهبود و توسعه اقتصادی ایفا کنند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲ تعاونی جدید در خراسان جنوبی تشکیل شده است. در این راستا برای یک هزار و ۲۳۳ نفر فرصت شغلی در بخش‌های مسکن، کشاورزی، مشاغل خانگی و روستا تعاون، صنعتی و حمل و نقل به وجود آمده است.

وی افزود: از میان تعاونی‌های جدید امسال چهار تعاونی در بیرجند، ۶ تعاونی در طبس، سه تعاونی بشرویه، ۲ تعاونی خوسف، چهار تعاونی زیرکوه، سه تعاونی در سرایان، یک تعاونی در سربیشه، چهار تعاونی فردوس، چهار تعاونی قاین و یک تعاونی در نهبندان تشکیل شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: تعداد تعاونی‌های تشکیل شده در استان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در مجموع یک هزار و ۷۰ تعاونی در استان وجود دارد، گفت: در این تعاونی‌ها هزار و ۱۲۹ نفر اشتغال دارند و بیشترین تعداد تعاونی‌ها در بیرجند با ۲۱۹ تعاونی فعالیت می‌کنند.

کد خبر: 64799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =