برگزاری جلسه شورای راهبردی شرکای اجتماعی سازمان تامین‌اجتماعی در استان البرز

اولین جلسه شورای راهبردی تامین‌اجتماعی استان البرز با حضور مدیران بیمه و درمان و شرکای اجتماعی در محل اداره کل استان تشکیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان البرز، داود سعدزاده، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان در ابتدای جلسه ضمن تشریح ضابطه اجرایی شورای راهبردی هدف از تشکیل این شورا را هم‌افزایی و بهره‌مندی از خرد جمعی اعضای تشکل‌های بازنشستگی، کارگری و کارفرمایی اعلام کرد و گفت: جلسه‌ شورای راهبردی مبتنی بر۳ اصل سه جانبه‌گرایی جهت اعتمادسازی و حل مسائل و مشکلاتی که مبتلا به سازمان تامین‌اجتماعی هست برگزار می شود تا بتوانیم با کمک عزیزانی که در حوزه‌های مختلف برون سازمانی نقش موثری ایفا می‌کنند در راهبری سازمان به مدیران ارشد و همکاران ما کمک کنند.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات تامین‌اجتماعی متعلق به بیش از ۴۶ میلیون نفر جمعیت در سراسر کشور و بیش از یک و نیم میلیون نفر از جمعیت استان البرز هست افزود: شما هم افتخار این را دارید که روسای تشکل‌هایی هستید که می‌توانید با ارائه نقطه نظرات خود یاری‌رسان ما در جهت ارائه خدمات بهتر به این قشر عظیم از مخاطبین سازمان باشید.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان البرز با اشاره به اهمیت و جایگاه تامین‌اجتماعی در قانون اساسی که بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش قرار داده و اصل ۳، ۲۹، ۲۸ و ۴۳ قانون اساسی که به تامین‌اجتماعی اختصاص دارد بیان کرد: شاکله و شاه بیت تمام اصول مطابق با تامین‌اجتماعی اصل ۲۹ هست که اشاره دارد به اینکه آحاد جامعه باید تحت پوشش رفاه و تامین‌اجتماعی قرار بگیرند.

سعدزاده گفت: در این راستا مدیرعامل سازمان ۳ اصل را برای همه‌ ما تبیین کرده و بر اساس این ۳ اصل همه‌ مدیران در دولت سیزدهم تلاش می‌کنند تا تعهدات سازمان چه بیمه‌ای و چه درمانی را انجام دهند.

وی با اشاره به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری که راهبرد ما به عنوان منشور تامین‌اجتماعی طی دهه‌های آینده و گام دوم انقلاب است افزود: این سیاست‌های راهبردی اساسا سازمان تامین‌اجتماعی را سازمانی کارآمد، توانمند، چابک و هوشمند تعریف کرده و مقام معظم رهبری تاکید دارند هیچ طرح و برنامه‌ای در حوزه‌های اقتصادی ، خدماتی و اجتماعی در هیچ جای کشور قابلیت اجرایی ندارد مگر اینکه پیوست تامین اجتماعی داشته باشد.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان با اشاره به اینکه سازمان تامین‌اجتماعی یک سازمان بین نسلی هست گفت: ما هر منابعی که برای سازمان داریم حق‌الناس است و هر وقت توازن تراز مالی سازمان بهم بخورد مشکلات عدیده‌ای را برای ما و جامعه هدف به وجود می‌آورد .

سعدزاده در پایان با اعلام این مطلب که ۳۰ الی ۳۵ درصد نقدینگی‌های سازمان در دو روز پایانی ماه وصول می‌شود از کارفرمایان خواست پرداختی‌ها حق بیمه خود را برای روزهای پایانی ماه موکول نکنند و با نگاه مساعدتی و تسهیل امور به سازمان نگاه کنند.

کد خبر: 64814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =