ایجاد اشتغال برای بیش از ۶۰۰ نفر در خراسان رضوی توسط صندوق کارآفرینی امید

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: این صندوق طی ۶ ماهه نخست امسال با پرداخت هزار و ۳۱۲ میلیارد و ۱۵۴ میلیون ریال تسهیلات توانسته است برای ۶۰۷ نفر در استان اشتغال ایجاد کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، امین خوش قامت با بیان این مطلب افزود: این میزان تسهیلات پرداخت شده از هزار و ۳۸۹ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته به صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی بابت ۶۷۸ فقره پرونده پرداخت شده است.

وی ادامه داد: مبلغ ۳۶ میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال در حوزه سایر تسهیلات اشتغال پرداخت شده از محل منابع وجوه مردمی، مبلغ ۲۴۲ میلیارد و ۸۱۷ میلیون ریال از محل سایر تفاهم‌نامه‌های منعقده با دستگاه‌های اجرایی مانند بنیاد برکت، بنیاد علوی، مدارس غیرانتفاعی، سازمان زندان‌ها و سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی درباره تسهیلات پرداخت شده به تفکیک بخش‌های اقتصادی گفت: ۳۴ درصد از تسهیلات پرداخت شده امسال در بخش کشاورزی، ۲۷ درصد در بخش خدمات، ۳۲ درصد در بخش صنعت و هفت درصد در بخش وام ضروری بوده است.

خوش قامت افزود: همچنین ۳۱ درصد از تسهیلات پرداخت شده در ۶ ماه نخست امسال به ۲۵۹ متقاضی زن و ۶۹ درصد تسهیلات به ۴۱۹ متقاضی مرد پرداخت شده است.

کد خبر: 64889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =