همفکری مدیران تأمین‌اجتماعی جهت استمرار تحول در ارائه خدمات

"احمد اسفندیاری"معاون امور فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی، امروز سوم آبان ماه در افتتاحیه همایش سراسری مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی در استان قم گفت: در میدان نبرد با رزمندگان فلسطین، ظالمان و اشغالگران صهیونیست که متحمل شکستی بزرگ و تاریخی شدند، جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای راه انداخته‌اند که حماس کودک‌کش است و این در حالی است که جهان، این روزها صحنه‌هایی غم‌انگیز از کودک‌کشی رژیم غاصب را در غزه و در سکوت قدرت‌های استکباری و مدعیان دروغین حقوق بشر شاهد است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، اسفندیاری در این ادامه این همایش افزود: در شرایط امروز فلسطین، دشمنان مردم این سرزمین در جنگ رسانه‌ای نیز شکست خورده‌اند و حضور مردم آزاده و عدالتخواه در شهرهای مختلف جهان و حتی در قلب آمریکا، نشان از شکست پروژه آمریکا و رژیم صهیونیستی در بازنمایی غاصب به عنوان مظلوم است.
او با اشاره به اینکه توطئه شوم آمریکا و جنایت‌های اسرائیل دو روی یک سکه است، بیان کرد: شکست اسرائیل در ابعاد مختلف، تشدید و سرعت گرفتن مراحل فروپاشی و اضمحلال رژیم صهیونیستی را که مقام معظم رهبری بارها بر قطعیت آن تأکید کرده‌اند، نویدبخش است.
معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در این همایش که با شعار "تجربه دیروز، تحول امروز؛ آینده‌سازی در گام دوم" در حال برگزاری است، ادامه داد: در همایش سال گذشته مدیران سازمان تامین‌اجتماعی، ماحصل بررسی‌های کارگروه‌های تخصصی به ۱۰ محور کلی تبدیل و با عنوان منشور اقدام و عمل کارکنان و مدیران سازمان، به استان‌ها ابلاغ شد.
وی تأکید کرد: این منشور در ادامه پیگیری راهبردهای هشت‌گانه ابلاغی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی برای تحول در سازمان به استان‌ها ابلاغ شد و برای بالندگی محورهای ابلاغی، تجربیات موفق استان‌ها در قالب محورهای اشاره شده به دبیرخانه ارسال و مورد داوری قرار گرفت.
اسفندیاری افزود: ۳۶۹ تجربه در مسیر تحول در سازمان تأمین‌اجتماعی از سراسر کشور و نیز ادارات و معاونت‌های ستادی سازمان، جمع‌آوری و از این تعداد ۳۳ عنوان انتخاب شد تا در قالب نشست‌های تخصصی در همایش سال جاری مورد بررسی قرار گیرند.
وی توضیح داد: امسال نمایندگان شرکای اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در بخش‌های بازنشستگی، کارگری و کارفرمایی در همایش مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی حضور دارند و امید داریم که در تصمیم‌سازی‌های سازمان بیشتر از نظرات و همفکری این بزرگواران بهره‌مند شویم.
وی در ادامه از تشکیل شورای راهبردی شرکای اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد و افزود: ارزیابی عملکرد ۶ ماهه اول و تدوین برنامه ۶ ماه دوم تأمین‌اجتماعی در راستای پایدارسازی این سازمان از جمله برنامه‌ها و نشست‌های مرتبط با همایش سراسری مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی است.

کد خبر: 64897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =