پرداخت نزدیک به ۴۰۰ وام مشاغل خانگی در استان مرکزی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از پرداخت ۳۹۷ وام مشاغل خانگی به مبلغ ۳۲۸ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون به متقاضیان در این استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، جمشید امیدی با بیان اینکه در این مدت یک‌هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار مشاغل خانگی به استان مرکزی ابلاغ شد که تاکنون یک‌هزار و ۹۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است گفت: یک‌هزار و ۲۳۷ متقاضی دریافت وام مشاغل خانگی با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۹۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند که تنها ۳۲۸ مورد آنها معادل ۲۸ و نیم درصد موفق به دریافت وام شده‌اند.

وی به نام بانک‌های عامل پرداخت وام اشاره کرد و افزود: پست بانک، رفاه کارگران، مهر ایران، توسعه تعاون، ملت، ملی، صادرات و تجارت بانک‌های عامل پرداخت وام مشاغل خانگی در این استان است که انتظار است در پرداخت این مهم تلاش مضاعفی به کار گیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: از مجموع یک‌هزار و ۲۳۷ متقاضی معرفی شده برای دریافت وام اشتغال در استان مرکزی، ۳۴۳ پرونده از سوی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ۴۵ پرونده از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۳۳۱ پرونده از سوی جهاد کشاورزی و ۵۱۸ پرونده از سوی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

کد خبر: 64898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =